"Evet"diye cevapladı Darcy; kendini daha fazla tutamadı, ama bu sadece onu ilk tanıdığım zamandı çünkü aylardır onun tanıdığım en güzel kadınlardan biri olduğunu düşünüyorum."
"Evet,onu beğeniyorum,"diye cevapladı gözlerinde yaşlarla,"onu seviyorum. Aslında hiç yersiz gururu yok. Gayet cana yakın biri. Onu iyi tanımıyorsunuz; o nedenle lütfen insan öyle bahsederek beni üzmeyin."