"Benimle oyun oynamayacak kadar naziksiniz. Eğer duygularınız geçen Nisan'daki gibiyse, bana bunu hemen söyleyin. Benim duygu ve dileklerim değişmedi, ama tek bir sözünüz beni bu konu hakkında ilelebet susturacaktır."
Onun sevgisini kıskanıyordu,sevgisini hissetmeyi artık umut edemesede. Ondan haber almak istiyordu,ona ulaşmanın hiçbir imkanı olmadığı halde. Onunla mutlu olabileceğine inanıyordu, artık bir araya gelmeleri imkansız göründüğü halde...
Darcy odanın başka bir köşesine yürümüştü. Elizabeth onu gözleriyle takip etti, konuştuğu herkesi kıskandı, herkese kahve ikram edecek sabrı zor buldu ve sonra kendine çok kızdı o kadar aptal olduğu için!
"Evet" diye cevapladı Darcy; kendini daha fazla tutamadı,"ama bu sadece onu ilk tanıdığım zamandı, çünkü aylardır onun tanıdığım en güzel kadınlardan biri olduğunu düşünüyorum."