Her satırının altını çizerek okumak istedim .. yazarın programlarını ve kıtaplarını takıp etmeye çalışıyorum... Kemal Sayar, benim için bir yazardan ötesidir... onu okumak uzaklardan gelen bir dostumla tum gun oturmuşum dertleşmişim gibidir ...
Kitaplarını okurken, tum boşlukları kendi fikrimle doldururum ve bu da sanki onun benı tamamlayan tarafını tasdiğine sunmam gibidir...