arkadaşım seni gördüm ama lise ikiden beri görmediğim biriyle karşılaşıp metro gibi neyse görüşürüz diyip kaçamayacağımız bir yerde selam vererek ee napıyorsun gibi mecburi bi soruyu karşılıklı sorup üni hayatımla ilgili bütün ayrıntıları anlatıp liseden kimle görüşüp kimle bağımızın koptuğunu anlatıp yahut susmayı başarıp boş boş birbirimize bakarak ineceğimiz durağa kadar beklemek düşüncesine mental olarak hazır olmadığıma kani olduğum için senin görmezden gelmemeye karar vermen gibi bir durumda miyopluğumu da bahane ederim diye planlayarak görmemiş gibi yaptım arkadaşım