Aristoteles de hepsinden önce ,insanların yaradılıştan eşit olmadıklarını,kimisinin kole ,kimisinin de efendi olmak için dünyaya geldiklerini söylemişti.
Kitap okuyarak yalnızlaşan varsa hata içindedir. Kitap insanlaştırır, insanlaştırmalı. İnsanlaştırmıyorsa da insana,insanlara yanaştırmalı. Aksi taktirde kendi kendine bir 'eminlik ' kalesi icinde yaşıyorsan kitaplardan alman gerekeni almamışsindir .
İnsanlaştırmayan şey öldürür .
-Bana okuyabilecegim bir kitap önerir misin?
+Önerebilecegim bir kitabim yok.
-Yoksa kitap okumuyor musun?
+Sana hangi kitabı önersem hakkimda akil yuruteceksin ,muhtemelen bu akilda çogunlukla duydugun akıl olacak ya da sırf kitap okudugum icin hakkimda oluşturdugun yargilarla yasayacaksin bosver başkaların yazdigı kitabi.
Agzimdan cikan ,gozumden gorduginde olsun hersey ,duyumsadigimiz kadar olsun
Söz bir gun kitap yazarsam seninle paylasirim.