Haritada kaybolmak deyince aklıma hep kovalamaca filmleri gelir. Kendimi o iki kardeşin yerine koyunca kendi kovalamaca filmindeymiş gibi hissediyorum bir kardeşin nasıl bir çaresizlik içinde olduğunu ve bu çukurdan çıkmak için tek bir yolu izlemelerini okumak beni heycanlandırıyor doğrusu.
Ben bu kitabı 1 haftadır okuyorum okurken aslında hayvanların ne kadar insanlara benzediğini anladım, insanların ne kadar cimri ve bencil olduğunu anladım.
Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell · Can Yayınları · 2024296,8bin okunma