Nigar Sarp

Nigar Sarp
@Sarrp
Haydan geldim,okuyarak huya gidiyorum.
İnsan kendisinin eksik bir parçasını bulmak umuduyla aşık olur.
Reklam
“Şu dünyada insanlar can sıkıcı olmayan şeylerden hemen bıkarlar. Bıkmadıkları şeyler ise çoğunlukla can sıkıcı şeylerdir. Bu her şeyde böyle olur. Benim sıkılmaya harcayacak zamanım var, ama bir şeylerden bıkmaya harcayacak zamanım yok. Çoğu insan bu ikisi arasındaki ayrımı yapamaz."
Kendimize kendi gözlerimizden değil,başkalarının gözlerindeki yansımamızdan bakmaya ancak cesaret edebiliyoruz. Bizi bu kadar korkutan ne?