Tanrı benzerlerini pek iyi tanırım.Onlar kendilerine inanılmasını isterler ve şüphe günahtır derler.
Özellikle neye inandıklarını pek iyi bilirim. Gerçekten, onlar da en çok öte dünyalara ve kurtaran kan damlalarına değil, bedene inanırlar ve onlarca kendi bedenleri "mutlak varlık"tır.
İnsanların arasında susuzluktan ölmek istemeyen kişi,
bütün bardaklardan içmeyi öğrenmelidir;
insanların arasında temiz kalmak isteyen kişi ise,
pis suyla yıkanmasını da becerebilmelidir.