"Birilerini kaybetmemek için kişiliğinden ödün veren insanları anlayabiliyordum artik.Sevdiğin birini kaybetmek yalnızca kötü bir deneyim değil aynı zamanda cesaret kırıcı bir şeydi."
"Çoğu insan yapabileceği en büyük fedakarlığın bir şey uğruna ölmek olduğunu düşünürdü.Yanılıyolardı.Yapabileceğimiz en büyük fedakarlık;bir şey uğruna yaşamak, onun benliğinizi tüketmesine ve sizi hiç tanımadığınız bir hale dönüştürmesine izin vermekti."