Senem

Son mektubunun,son cümlesi intihar notuydu: ''Veda edip gidenlerin hep çaresiz ve aciz olduğunu düşünmüştüm. Yanılmışım. Güçlü olan insanlar veda edermiş ve ben tam da şuan dünyanın en güçlü insanıyım.''
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Başlangıcı ve hikayesi ne kadar iyi olursa olsun her şey sonuyla hatırlanır.
Edebiyat
Tanrı'nın en büyük hediyesidir hafıza kaybı ve en büyük cezasıdır,intiharı yasak kılması
Edebiyat
Hatırlar mısın doğduğun zamanı,sen ağlarken herkes sevinçle gülüşüyordu. Öyle bi ömür geçir ki herkes ağlasın sen öldüğünde,sen mutlulukla gülümse.
Alıntı
Bana başka bir gece daha göremeden öleceğini bilen kelebeğin neşesinden bahset,çok yorgunum...
Alıntı