Senem

Kendimi kandıracak bir şey yok. Her şey boş. Doğmamış olan şanslıdır,ölüm hayattan daha iyidir;hayattan kurtulmak gerekir.
Sayfa 41
Alıntı
Reklam
İnsan ancak yaşam sarhoşuyken yaşayabilir;ama ayılınca bütün bunların sadece ve sadece bir aldatmaca,hem de aptalca bir aldatmaca olduğunu görmezlik edemez.
Sayfa 21
Alıntı
Körsün,sağırsın,bir ölüsün sen artık,çığlıklarımı işitmiyorsun! Sana nasıl bir cennet bağışlayacağımı anlayamadın. Cennet benim içimdeydi,onu senin önüne serecektim. Madem beni sevmeyecekmişsin,sevmesen de olurdu,bundan ne çıkardı ki?
Sayfa 79·Kitabı okudu
İnsanlar ve Duygular
Hatta insan için en uygun tanımın "iki ayaklı nankör varlık" olduğunu düşünüyorum
Sayfa 33
Alıntı