...Sibel...

Sen Aydınlatırsın Geceyi
Vazgeçtim bu dünyadan tek ölüm paklar beni. Değmez bu yangın yeri, avuç açmaya değmez. Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini, Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz, Değil mi ki ayaklar altında insan onuru. -William Shakespare-
Reklam
"Absürt dediğiniz şey bizim doğamıza uygun bir şeydir. Çünkü dünyada olmak kendi başına saçmadır. Burada olmamızın geçerli, rasyonel hiçbir sebebi yok." -Onur Ünlü-
Sinema
“Geçen kuşu vurdun ya sen, o kuş hani vardı ya, yok ya artık. Annemler de yok. Kardeşlerim… Vardılar da hep, yoklar ya şimdi? Biz buradayız. Biz olmasaydık, ne olacaktı? Ne olacaktı o zaman?” -Sen Aydınlatırsın Geceyi-
Anladın mı?
Hicran destanını kendinden oku,  Mecnun'dan duyup da rivayet etme.  Aşkın Leyla'sını gördünse söyle.  Söz temsili bulup hikayet etme. Yüz bin Leyla doğar alemde her gün,  Senin aradığın zevk, sefa düğün.  Tutacağın işi önceden düşün;  Daha ilk adımda nedamet etme. Sevdanın oduna pek güvenilmez,  Tutuşurşan eğer kolay sönülmez.  Bu yolun hükmüdür geri dönülmez,  Canına kıymazsan seyahat etme. İyi bak kabına, olmasın delik,  Boşuna taşırsın,gider gündelik.  Anında olmalı, ettiğin iyilik,  Alem duysun diye, inayet etme. Kabe'den maksadın varmaktır yara,  Kör gibi tapınma, kara duvara,  Hızır'ı ararsan kendinde ara,  Bulamadım gibi rezalet etme. Muhabbet herkesin aklını çelmez,  Gönül viranesi kolay düzelmez.  Alemden çekinme bir zarar gelmez,  Sen kendi kendine hıyanet etme.
Kime Sordumsa Seni
Kime sordumsa seni doğru cevap vermediler;  Kimi alçak, kimi hırsız, kimi deyyus! dediler... Künyeni almak için, partiye ettim telefon: Bizdeki kayda göre, şimdi o mebus dediler! .. -Neyzen Tevfik-