...Sibel...

Cacık
Sözüm meclisten dışarı dostlar. Bu günlerde kendimi hıyar gibi hissediyorum! Dilim dilim doğrasalar beni... Akdeniz ve Hatta hint okyanusu Ve hatta atlas okyanusu Ve hatta hatta büyük okyanus... Cacık olur diyorum... Böyle cacığa rakı mı dayanır? Çivi çiviyi söker derler... Soğuktan donanı buzla ovarlar! Ben zaten yanmışım dostlar! Peki beni fırınamı koysalar? Zeytin suyuna kuru ekmek böyle gelmiş böyle gidecek... -Barış Manço-
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne sen Leylâ' sın ne de ben Mecnun! Ne sen yorgun ne de ben yorgun... Kederli bir akşam içmişiz sarhoşuz hepsi bu!  -Ahmet Kaya-
Erkek dişi sorulmaz, muhabbetin dilinde, Hakk’ın yarattığı her şey yerli yerinde. Bizim nazarımızda, kadın erkek farkı yok, Noksanlıkla eksiklik, senin görüşlerinde. -Hacı Bektaş-i Veli-
Gidenler bizden hep bir parça götürürler O parçanın yerinde de derin izler kalır Herkesin bir yara izi vardır İnsanlardan gizlemeye çalıştığı, saklamak için çok uğraştığı bir yara izi Herkesin bir yara izi vardır Kimseye dokundurtmayacak kadar güzel olan Baktıkça nefes alabiliyor olmanın kıymetini anlamanı sağlayacak bir yara izi Bu izlerle yaşamaya alışırsın Bir sabah belki gün doğarken baktığında dışarı yaşamayı yeniden sevebilirsin Ve bir gün elbet birileri o yara izlerine dokunur Acın da biraz olsun hafiflemeye başlar…” -Ak Sakallı Dede-