Erkek dişi sorulmaz, muhabbetin dilinde,
Hakk’ın yarattığı her şey yerli yerinde.
Bizim nazarımızda, kadın erkek farkı yok,
Noksanlıkla eksiklik, senin görüşlerinde.
-Hacı Bektaş-i Veli-
Gidenler bizden hep bir parça götürürler
O parçanın yerinde de derin izler kalır
Herkesin bir yara izi vardır
İnsanlardan gizlemeye çalıştığı, saklamak için çok uğraştığı bir yara izi
Herkesin bir yara izi vardır
Kimseye dokundurtmayacak kadar güzel olan
Baktıkça nefes alabiliyor olmanın kıymetini anlamanı sağlayacak bir yara izi
Bu izlerle yaşamaya alışırsın
Bir sabah belki gün doğarken baktığında dışarı yaşamayı yeniden sevebilirsin
Ve bir gün elbet birileri o yara izlerine dokunur
Acın da biraz olsun hafiflemeye başlar…”
-Ak Sakallı Dede-
...Kimi düşüncelerle yargılamalı
Bu denli soğuk savaşı,
Kimisi avukat edinmeliydi
Fark edişlerini
Gün gelip devran dönmeliydi
Ve mutlaka adalet sorulmalıydı
Bu adaletsizliğe
Yahu!
Hangi takvimin yaprağını
Rahatlıkla yırtıp atacağız ?
Kansızlık pek muhterem
Bu köyün birde kılavuzu var
Uyanın uykucular
Okyanus ortasında batacağız.!
-Ömer Öztürk-