...Sibel...

Gidenler bizden hep bir parça götürürler O parçanın yerinde de derin izler kalır Herkesin bir yara izi vardır İnsanlardan gizlemeye çalıştığı, saklamak için çok uğraştığı bir yara izi Herkesin bir yara izi vardır Kimseye dokundurtmayacak kadar güzel olan Baktıkça nefes alabiliyor olmanın kıymetini anlamanı sağlayacak bir yara izi Bu izlerle yaşamaya alışırsın Bir sabah belki gün doğarken baktığında dışarı yaşamayı yeniden sevebilirsin Ve bir gün elbet birileri o yara izlerine dokunur Acın da biraz olsun hafiflemeye başlar…” -Ak Sakallı Dede-
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Çifçufu çifçufu çifçufu çiff...Çaayyy banaaa..!! -İsmail Abi-
Sorma,Durum LEYLÂ!!! -Tayfun R.Aras-
...Kimi düşüncelerle yargılamalı  Bu denli soğuk savaşı, Kimisi avukat edinmeliydi  Fark edişlerini Gün gelip devran dönmeliydi  Ve mutlaka adalet sorulmalıydı  Bu adaletsizliğe Yahu! Hangi takvimin yaprağını  Rahatlıkla yırtıp atacağız ?  Kansızlık pek muhterem  Bu köyün birde kılavuzu var  Uyanın uykucular  Okyanus ortasında batacağız.! -Ömer Öztürk-
Böylesi gamsızlık... Vur denileni öldürmekten başka birşey değil.!!! -Ömer Öztürk-