Saye

Saye
2.17 ;
‘Bazen birini sevmenin en iyi yolu, gitmesine izin vermektir.’
Alıntı
Reklam
‘Bütün anışlarım bana aittir; fakat bu ürpertili hayırlayışlar neyin nesi?’
Alıntı
‘İyi geceler Gelmemeye Giden Adam.’ “Ne olur gel artık…”
Alıntı
‘+Neden? -Çünkü… ne hakkın var? +Neye? -Rüyalarıma girmeye.’
Alıntı
‘Çalışmak istemiyorum, kahvaltı etmek de istemiyorum, sadece unutmak istiyorum.’
Alıntı
Reklam