Saye

Saye
2.17 ;
O bana baktı Ben ona baktım O güldü Ben güldüm O gitti Ben kaldım
Alıntı
Reklam
‘Yine de biri çıkarsa, nasılsın derse alışkanlıkla iyiyim diyeceğim. Kederli olduğum da söylenemez zaten. Buna sebep de yok çünkü. Ne taze bir ölüye sahibim, ne felaket geçirenlerim var. Dedim ya oturuyorum öylece. İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok…’
Cahit Zarifoğlu
‘+Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun? -Niye? +Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor.’
‘İnsanlardan buz gibi soğudum, İşte yalnız sen varsın. Öyle halsizim ki hiç sorma Anlarsın.’
Alıntı
‘Cesaretiyle yaşamayan esaretiyle ölür.’
Alıntı
Reklam