‘Ve bil diye söylüyorum, ben olsam seni affetmezdim, çekip giden de sen olurdun ama öyle bakma, ikizim benden daha zekidir bazen. Belki de burada karşında ondan aldıklarınla durmasının senin için çok büyük bir cehennem olduğunun biliyordur.’
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘-Eğer düştüysen sana uzatılan eli tutmaman büyük aptallıktır.
+Eğer bir beni düşürüyorsa hemen sonrasında bana uzattığı elini tutmamdır asıl aptallık.’