Evet anne. Ben en burnu havada, en papazlanan, en hayırsız, en boktan evladım. Herkes mükemmel ve ben bu dünyayı boka çeviriyorum tamam mı? En iyi sizsiniz.
‘Seni saklayacağım yazdıklarımda, çizdiklerimde, şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın, kimse bilmeyecek ve kimse görmeyecek seni. Yaşayacaksın hep gözlerimde.
‘Ruhum bazı sokaklarda kayıp, bazı telefon konuşmalarında, bazı mesajlarda, bazı akşam yemeklerinde kayıp. Ruhumu masaya bırakıp odama gittiğim akşam yemekleri geçirdim. Sevgisiz büyüdüm, meraksız, ilgisiz ve hatta umarsız.’