İnsanlar böyle! Hepsi aynı. Bir davranışın bütün kötü yanlarını önceden biliyorlar, yardım ediyorlar, öğüt veriyorlar, hatta başka bir çare olmadığını görerek onu onaylıyorlar - sonra da ellerini yıkıyor ve sorumluluğu bütün ağırlığıyla cesaretle yüklenen kişiye tiksintiyle yüzlerini çeviriyorlar. Hepsi böyle, en iyisi, en akıllısı bile!...