Sbhtuzn

Sbhtuzn
@SbhtUzn
"Yaşamak bir tıkırtıydı, aldırmadılar".
Ayrılık dünya sıkıntılarından en ağırıdır. Onun değil göz yaşı, ruh aksa yine azdır… -İbn Hazm
Reklam
Ben pırıl pırıl bir gemiydim eskiden. İnanırdım saadetli yolculuklara. Adalar var zannederdim güneşli, mavi, dertsiz. Bütün hızımla koşardım dalgalara. O zaman beni görseydiniz. ...... Ama simdi su akşam saatinde Son liman kendim, bu döndüğüm, Bilmiş, bulmuş, anlamış. Hatırımda, bir vakitler güldüğüm. Yoluna can serdiğim o kaçış. Pay Özdemir Asaf
Bazen kendimize, bırak dağınık kalsın, diyebilmeliyiz. Dağınık olanın bile kendi içinde bir intizamı vardır çünkü. Her şeyi düzeltmeye kalkışmanın yok ettiği, diyor şair. Düzeltme bazı şeyleri, bırak dağınık kalsın. Bu dağınık hâl, yeni bir nizama doğru evrilir. #CihanÇetinkaya
Pembe uçurtmalar yolladığından beri Sarardı tiryaki menekşeleri Sonbaharın tozlu kafeslerinde Sevgi turnaları yakalıyorum Turnalar gidiyor; ben kalıyorum Avareyim, asudeyim, yorgunum Bilmiyorum neden sana vurgunum Erzurum garında, banklar üstünde Uyku tutmuyor karanlıkları Yitik düşlerimi kovalıyorum Gölgeler gidiyor; ben kalıyorum 📍Nurullah Genç
Ruhunuzu dinlendiren ud, şu bağrı bıçakla oyulan ağaç değil mi? #HalilCibran
Reklam