Sbhtuzn

Sbhtuzn
@SbhtUzn
"Yaşamak bir tıkırtıydı, aldırmadılar".
Sevinçleri de yoldan çiçek toplar gibi koparır ve daha solmadan atardı; böylece her zevkin dibindeki acı tortuyu tatmazdı.
Edebiyat & Roman
Reklam
"dünyanın en uzun hüznü yağıyor yorgun ve yenilmiş insanlığımızın üstüne." Erdem Bayazıt
Bu dünyada insanların korktuğu tek şey bilgileriydi. Acıyı, susuzluğu ve üzüntüyü öğrenerek onların uykularını kaçırıyor, bu nedenle daha rahat döşeklere, daha leziz yemeklere ve daha neşeli dostlara sığınıyorlardı. Dünyaya olan kayıtsızlıkları bazen o kerteye varıyordu ki, kendilerinin altın ve gümüşten, zevk ve sefadan, lezzet ve şehvetten bir alem kurup, keder ve kızdırap durmaktan kafalarına girmeye izin veriyorlardı.

Sbhtuzn

, bir kitap okudu
Puan vermedi·188 syf.·
2023 9. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.5/10 · 30,5bin okunma