hayat böyledir.. geleceği yaşamak için bu anın geçmesini bekleriz, ama sonra geçmişi ararız; ya biri vardır ya diğeri, ikisini birden elde edemiyoruz...
evren bir rüya mı sadece ?
yaşamın kendisini önemsemeliyiz, başlangıcı ile bitişini göremeyiz. doğduğumuzu hatırlayamadığımız gibi, öldüğümüz anı da düşünme imkanım olmayacak. tek yetimiz, iyi yaşamayı bilmektir.