Şebnem Karakaş

Şebnem Karakaş
@Sbnmkrks
“Hayatı anlamak zorunda değilsin. Yaşaman yeterli.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kendime yalnızlıktan daha iyi bir dost bulamadım.”
“Hayat çok garip,” dedi Nora. “Her şeyi bir arada yaşamamız. Dümdüz bir çizgide. Ama resmin tamamı bu değil. Çünkü hayat yalnızca yaptıklarımızdan değil, yapamadıklarımızdan da oluşur. Ve yaşadığımız her an… bir çeşit dönemeçtir.”
Acaba ilk ne zaman öğrenmiştim kendi duygularımı yok saymayı, içime atmayı?