Ne zaman 3 ya da daha fazla kişi dar bir alanda uyusalar, er ya da geç soluk alıp verişleri eş zamanlı oluyordu. Belki de bu, tanrının bize didişip durmaktan vazgeçtiğimiz takdirde eninde sonunda birbirimize uyum sağlayacağımızı anlatma şekliydi.
Neden sanki annesi otobüsteki yolcular gibi keyif alamıyormuş şarkılarından? Nasıl oluyor da yabancılar insanın yanındakinden daha hoşgörülü oluyormuş?