Ancak hepsinden kötüsü köylülükten gelip de patron kesilen, pislikten çıkıp da prensliğe soyunanlardı! En çok böyleleri yüzünden kararırdı insanların yaşamı!
"Böyle mi yapmalı insan? Sen bana bir laf ediyor, bir tokat atıyorsun, ben sana iki katını yapıyorum. Olmaz oğlum. Birisi sana kötü söz söyledi mi sesini çıkartmayacaksın. Muhatabını kendi vicdanı rahat bırakmayacak. Yanağına vurana öbür yanağını da çevirecek, hak ediyorsam vur işte diyeceksin. Adamın kendi vicdanı sızlayacak."