Sizde de oluyor mu bilmiyorum ama kitap okurken sanki o kitap benim yaşantım gibi yaşıyorum her yeni kitapta bu sefer inceleme yapacağımı dile getirip kitabı yaşamaktan ;beynimdeki incelemeler, yazıtlar hepsi bir anda benliğim oluyor ve sonrasında da inceleme yazacağımı unutuyorum değişik güzel bir döngüye giriyorum💫.