Benim görüşüm, riske girmenin tedbirli davranmaktan daha iyi olduğudur zira talih bir kadına benzer: Onu kontrol altında tutmak isterseniz ona kötü davranmanız gerekir. Soğukkanlı olanların değil, riske girenlerin üzerinde bir etkisi olmasını müsaade eder. Bu yüzden daha tedbirsiz, daha şiddetli olan ona daha cesurca yaklaştığından, her daim gençlerin tarafındadır.