Kitap benim için fazla güzel değildi ama yinede bu kitabı okurken rahatladım, yani bir sessiz köşen birde elinde kitabın olsun insan zaten rahatlıyor, elime bu kitabı aldım ve dünyayıda sessize alıp okumaya koyuldum. Kitabın içindeki hikayelerin bazısını anlayamasam da benim için güzel di yinede...