"Daha soyut bir biçimde insan doğasından da bahsediyoruz. İnsanın doğası aslında bizim derinlerde olduğumuz kişiyle ilgili. Aydınlık ve karanlık yanlarımızla,kusurlarımız ve niteliklerimizle, korkularımız ve umutlarımızla. Gördüğün gibi sanatçının geliştirmeye çalıştığı şey tam da bu insan doğasıdır."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yerde ve gökte çoğu insanın inandığından daha fazla şey vardı gerçekten,* Hamlet bu konuda haklıydı.
*"Yerde ve gökte daha öyle şeyler var ki, Horatio, senin felsefenin düşlerine bile giremez.
-Hamlet, William Shakespeare