Her tümsekte vazgeçseydik hâlâ aynı yerde sayar dururduk. Hayatın gerçekliği bu. Bazen rüzgar eser, bazen durulur. Güneşler açar, güneşleniriz sonra yağmurda ıslanır, gökkuşağını izleriz ve yola daha iyileşmiş olarak devam ederiz. Kendini ve kendi yolunu sevmek böyledir evet 🌸