Judith...

Judith...
@Sdcsnz07
....Yaşamak.... Bir ~umut~ meselesi
Bir kadın olarak bütün dünya benim ülkem.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanın kendinden başka hiç kimse olmasına gerek yok.
Bir kadının parası ve kendine ait bir odası olmalı.
Söyleyecekleriniz sessizliği bozmaya değmiyorsa lütfen susus. SIU
Duygu ve Düşünce