Judith...

Judith...
@Sdcsnz07
....Yaşamak.... Bir ~umut~ meselesi
Kafana çivi çakmayı bile düşündüm.Ama daha kötü bir şeye karar verdim; Seni görmezden geleceğim. /The Libertine 🎬🎬
İnsan ve Duygular
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu Sabah
İçim güvercinleri okşamış kadar rahat... Turgut Uyar
Duygu ve Düşünce
Şükrü Erbaş Susmak yalnızlığın ana dilidir Ömür hanım. Şiiridir...
Şiir
Şükrü Erbaş Yaşamak, bir can sıkıntısı mıdır Ömür hanım?
Şiir
Bu hep böyle...
Sana iyi gelecek insan, mutlaka başka şehirdedir.
Duygu ve Düşünce