Judith...

Judith...
@Sdcsnz07
....Yaşamak.... Bir ~umut~ meselesi
Ne hoş bir güzelliği vardır; hafif adımlarla dünyadan gülümseyerek geçenlerin. Kimseye bir kötülüğü dokunmadan yaşayanların. Onurlu bir yaşamı seçenlerin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne Güzel Demiş
Mevlana Celaleddin-i Rumi Mutluluğu sen de bulan senindir, ötesi misafir.
_Mışları... _Mişleri... _Ne demişleri boşver... Müsaitliğin, güzelliklere olsun... Mesela, kendine... Bir de, ruha iyi gelene... Günaydın...
Düşünce
Birgün anlarsın Aslında herşeyin boş olduğunu Şerefin Faziletin İyiliğin Güzelliğin.... Sevmek neymiş bir gün anlarsın... Ümit Yaşar Oğuzcan
Şiir
Anlamıyor musun Sen sevildiğin için güzelsin bu kadar Ben sevilmediğimden böyle çirkinim ... Ümit Yaşar Oğuzcan
Şiir