Kimse seni sen olduğun için sevmeyecek; herkes seni, seni sevmenin onlara ne kadar yakıştığını düşündüğü için, yani kendileri için sevecek.
Ve bu da demek oluyor ki
insan böyle yaparak yine kendini sevecek.
Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikayenin sonunda.
Fyodor Dostoyevski