Bir kitap daha sona erdi. Farklı bir anlatıp akıcı bir üslup hoşuma giden ve gitmeyen yerler oldu elbet. Bir çocuğun hayalleri ve yaşam şartlarını eleştirip ayakta kalmak için verdiği çaba ve gayreti anlatan bir kitap. Biraz eksik geldi bana sonu başka türlü bitebilir di sanki ama okumaya değer bir kitap tavsiye ederim kitapla kalın...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bak ne diyor: "Olgunlaşmamış insanın özelliği, bir dava uğruna soylu bir biçimde ölmek istemesidir, olgun insanın özelliği ise bir dava uğruna gösterişsiz bir biçimde yaşamak istemesidir...
Ama bu kadarcık cömertlik yeter dedi. Çok tatlı bir çocuksunuz . Ne iyiydi. Bana biraz da, şu trende karşılaştığım Warrow'un annesini anımsattı. Hele gülümsemesi. Sizininle konuşmaktan çok memnun olduk dedi.
Neyi kapayacakmışım dedim; resmen haykırıyordum. Senin gibi geri zekalıların derdi de bu işte. Hiçbir şeyi tartışmak istemiyorsunuz. Zaten bütün geri zekalılar böyledir.