Bir insana bir şeyi veya kimseyi öğretemiyorsanız, sevmemeyi de öğretemezsiniz. Dolayısıyla ders kitaplarından çıkarıldı, eyvah Atatürk'ü kimse sevmeyecek diye endişelenmenize gerek yok. Atatürk bundan böyle daha çok önemsenecek. Daha bilinçli öğrenilecek insanlar tarafından. Eskiden okullarda öğretildi de ne oldu? Bakın bu günlere geldik. Şimdi internet diye bir şey var. Herkes her şeyi öğrenir, merak etmeyin. İnsana güvenin biraz. İnsan öğrenir ve doğal olan duygu gelişir içinde...