Okuduğum en dandik, saçma klasiklerden biri . Tam olarak 9 yıl önce okumuşum kitabı. Ben bu kitabı niye hatırlayamıyorum diye düşünürken, kitabı tekrar okuyunca ve bitirince anladım niye hatırlayamadığımı. Okunmasını tavsiye etmiyorum.
Bu kitabı bilmem kaç sene önce okumuştum bayağa zaman geçmiş . Elime alıp tekrar okumaya başlayınca daha önce okumuş olduğumu anladım. Ama kitabı tekrar bitirdim ve inanılmaz derece güzel bir kitap olduğunu tekrar anladım . Bir solukta okuyacağınız çok güzel bir kitap. Şiddetle okumanızı tavsiye ederim
Derviş ve ÖlümMeşa Selimoviç · Timaş Yayınları · 20242,191 okunma