Sedat Demir

Onlar tehlikeli de bizler tehlikeli değil miyiz? Ben çapkının, ahlaksızın, yalancının biriyim ve benim nasıl biri olduğumu bildikleri halde benden nefret etmedikleri gibi, üstelik saygı gösterenlerin hepsi de öyle değil mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... kendisine acımış ve hiç kimsenin duymadığını sanarak ağlamaya başlamıştı, çocuklar gibi inleye inleye, burnunu çeke çeke, tuzlu gözyaşlarını yuta yuta ağlıyordu.
Tanrım bana yardım et, akıl ver, gel içime gir ve beni her türlü pislikten arındır.
İnsanın keyifsiz olduğunun kendi kendisine itiraf etmesi kadar kötü bir şey yoktur.
Ruhunun derinlerinde, insanların gözüne utanmadan bakamayacak bir alçak olarak hissediyordu kendini.