Dalila

"İnsanların arasında da yalnızlık duyabilir insan,"dedi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanın kendini yargılaması başkasını yargılamasından çok daha zordur.Kendini iyi yargılamayı başarırsan gerçek bir bilge olduğunu kanıtlamış olursun.
"Biliyor musun,insan üzgün olduğu zaman gün batımını çok sever."
Büyükler böyledir işte... Onlara kızmamak gerekir.Çocuklar büyüklere karşı her zaman anlayışlı olmak zorundadır.
Bu gökbilimci, buluşunu o zamanlar Uluslararası Astronomi Kongresi'nde harika bir sunumla bunu açıklamıştı.Fakat fes ve şalvar giyiyor diye kimse onun söylediklerine değer vermemişti.Büyükler böyledir işte...