Semayldz

Semayldz
@SeMayLdzz
Mesele bir şey olmak değil,mesele sen olmayan her şeyden soyunup,en başta sende ‘Ol’ denmiş olanı yaşamaktır..
Reklam
Benim en kötü hikayemi,en güvendiğim insanlar yazdı. -Cemal Safi

Semayldz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
15 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Paulo Coelho
7.9/10 · 102,5bin okunma
Ama acı çeken yüreği var ise bir bedenin,daha hızlı çürüyor o beden.Benim acı çeken bir yüreğim var Diego.Seni sevmeye başladığım o günden beri,acı çeken bir yüreğim var.Beni anlamadın demeyeceğim.Beni anladın.Zaten en dayanılmaz acı buydu.Sen beni anladın.Anladığın halde canımı yaktın Diego... Frida Kahlo
Kimsenin kimseyi yargılayacak durumu yok. Her insan kendi bilir çektiği acının boyutlarını ya da yaşamında anlamın hepten yok olduğunu.
Reklam