Ama acı çeken yüreği var ise bir bedenin,daha hızlı çürüyor o beden.Benim acı çeken bir yüreğim var Diego.Seni sevmeye başladığım o günden beri,acı çeken bir yüreğim var.Beni anlamadın demeyeceğim.Beni anladın.Zaten en dayanılmaz acı buydu.Sen beni anladın.Anladığın halde canımı yaktın Diego...
Frida Kahlo