Semayldz

Semayldz
@SeMayLdzz
“Hapisteki şairin dediği gibi, her insan sevdiği şeyi öldürür.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Böyle mi olmalıydı: İnsanın mutluluğu, aynı zamanda kederinin kaynağı mı olmalıydı?

Semayldz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·126 syf.·
3 günde okudu
·
2019 36. kitabı
·
Johann Wolfgang Von Goethe
7.5/10 · 150,2bin okunma
Ve sevgili dostum,bu ufak işle ilgilenirken,dünyayı hile ve kötülükten çok,belki yanlış anlamaların karıştırdığını gördüm.