Aşıkken basmakalıp şeylerle düşler kurarsınız. Ve sonra uyanır, yolların altın değil, kaya parçası olduğunu, yapmanız gereken en iyi şeyin arabayı dikkatli sürmek olduğunu fark edersiniz.
Kitabı bitirdikten sonra ki sesli düşüncem "wauuv çok iyiydi" oldu. Katili başından beri tahmin etitğimi sanmıştım ama yazar beni kitabın sonunda çok şaşırttı. Etkilendiğimi söyleyebilirim.