...Buraya bir ad vermek istedi ve benim adımı seçti.
"Bana kalırsa", dedim, "önerilecek başka bir ad var".
"Hangi ad bu?"
"Graüben'n adı. Graüben Limanı, haritaya çok yakışacak".
İşte sevgili Estonyalım'ın anısı, bizim maceralı gezimize böylece katıldı.