Okudum bitti
İnsan Neyle Yaşar L.N.Tolstoy
İlk kez okuduğum bir yazar.Beş öyküden oluşan kısa bir kitaptı, İncil’den kesitlerle öyküleri tamamlamış.İnsanın sevgiyle yaşadığını,merhametin ne denli önemli olduğunu anlatırken açgözlülüğün sonunun olmadığını da vurgulamış.
Tam da dünyanın bir virüsle boğuştuğu şu günlerde aslında her dönemde ve her dinde sadece sevginin ve yetinmenin ne kadar önemli olduğunu anlamak güzeldi.