Samet Çetin

Samet Çetin
YAZMAYI DENEYEN !! Duygularında Kayboluyorsan Satırlarımda Bul Kendini. Hoşgeldin!! #196198351
Özlem Olmasaydı
"Özlem olmasaydı, hasret duymasaydı bu eller ellerine, gözler aramasaydı gözlerini. Dudaklarım arzulamasaydı  dudaklarını. Soğuk gecelerde üstümü örtmeseydi sevgin. Gündüzleri güneş, geceleri ay olmasaydı bana o gözlerin.  Anlamı kaldırmıydı kavuşmaların ve özlemlerin." Seboizm
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kimi insan ona bahşedilen hayattan şikayetçi kimileri ise o şikayet edilen hayata muhtaç. Kimsenin hayatı toz pembe değil. İnsanlar siyah perdenin arkasındaki gün ışığını görene kadar bir çok şeyi acısıyla tatlısıyla tecrübe ediyor zaten. Bence önemli olan herşeye rağmen sana bahşedilen hayata ihanet etmemek." Seboizm
Edebiyat
"Ve öyle bir gün gelecek ki kötü anıların üstüne ince bir çizgi çeken biri girecek hayatına. O ince çizgi sana ne geçmişi hatırlatacak ne de gelecekten kuşku duyacaksın." Seboizm
Edebiyat
Mor Ve Beyaz Frezya
"Adam sevdiğinin gözlerine baktıkça içinde yeşeren çiçeklere kelebekler konarmış. Öyle yeşil gözleri varmış ki ormanın derinliklerinde eşi benzeri rastlanmamış bir çiçek gibi bahsedermiş etrafındakilere. Ateş böceği gibi içindeki karanlıkları aydınlatan o gözler adamın hayat pusulası olmuş. Her yanına gidişinde çiçekçiden mor frezya ve beyaz frezya demeti yaptırmadan gitmezmiş. Ve eklermiş mor frezya gibi sana olan bağlılığımı bilmeni isterim, bu gözler o iki çift gözlere mühürlü dermiş. Adam tam lafa devam edecekken kadın demişki, geleceğimiz beyaz frezya gibi vazgeçemediğimiz yarınların umutlarına sarılı olsun. Bunun üstüne adam mor frezyaları kendine ayırırken beyazlarıda kadına bırakmış. Ve o an bu çiçekleri soldurmamaya dair birbirlerine söz vermişler. Gel zaman git zaman adam kadından haber alamamaya başlamış. Bir süre sonra adam çıkıp kadının evine gitmiş. Adamın gördüğü tek manzara perdeleri olmayan ışıkları yanmayan evin camında tek bir saksının içinde solup giden beyaz frezyalar olmuş. Ve orda anlamışki geleceğe dair umutlarının, sadakat ve bağlılıkla yeşermeyeceğini." Mor frezya bağlılığı, beyaz frezya ise umudu simgeler. Seboizm
Edebiyat