"Özlem olmasaydı, hasret duymasaydı bu eller ellerine, gözler aramasaydı gözlerini. Dudaklarım arzulamasaydı dudaklarını. Soğuk gecelerde üstümü örtmeseydi sevgin. Gündüzleri güneş, geceleri ay olmasaydı bana o gözlerin. Anlamı kaldırmıydı kavuşmaların ve özlemlerin."
Seboizm