Samet Çetin

Samet Çetin
YAZMAYI DENEYEN !! Duygularında Kayboluyorsan Satırlarımda Bul Kendini. Hoşgeldin!! #196198351
"Ben ruhumu kimsesizleştirdim. Kimsesi olmayanın korkacağı yaralarıda olmaz." Seboizm
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sana Dair
"Evet özleyeceğim, ama seni değil benim gözümde seni vâr eden şeyleri özleyeceğim. Derin derin bakan gözlerini özleyeceğim. Belki bir fotoğraf parçasında özleyeceğim gülüşlerini. Soğuk havalarda arzulayacağım sıcacık ellerini. Özleyeceğim ama seni değil sana dair sevdiğim şeyleri özleyeceğim." Seboizm
Edebiyat
Özlem Olmasaydı
"Özlem olmasaydı, hasret duymasaydı bu eller ellerine, gözler aramasaydı gözlerini. Dudaklarım arzulamasaydı  dudaklarını. Soğuk gecelerde üstümü örtmeseydi sevgin. Gündüzleri güneş, geceleri ay olmasaydı bana o gözlerin.  Anlamı kaldırmıydı kavuşmaların ve özlemlerin." Seboizm
Edebiyat
"Kimi insan ona bahşedilen hayattan şikayetçi kimileri ise o şikayet edilen hayata muhtaç. Kimsenin hayatı toz pembe değil. İnsanlar siyah perdenin arkasındaki gün ışığını görene kadar bir çok şeyi acısıyla tatlısıyla tecrübe ediyor zaten. Bence önemli olan herşeye rağmen sana bahşedilen hayata ihanet etmemek." Seboizm
Edebiyat
"Ve öyle bir gün gelecek ki kötü anıların üstüne ince bir çizgi çeken biri girecek hayatına. O ince çizgi sana ne geçmişi hatırlatacak ne de gelecekten kuşku duyacaksın." Seboizm
Edebiyat