Seda

Seda
“Beklemeyi bilen amacına ulaşır…”
"Ama trajedilerin doğası buydu.Normal bir günün neşesini, onu kaybettiğin ana kadar anlamazdın.Gereken tek şey, kapını çalmasıydı."
Edebiyat Polisiye
Reklam
"Mutlu şeylerden bahsetmeyi tercih ederim."
Edebiyat Polisiye
"Bazen, mutluluk konusunda ikinci bir şansın olmazdı. Bazen, hayatından memnun olmak yeterli olurdu."
Edebiyat Polisiye
"Yazdığın şeylere tüm duygularını aktardığını görüyorum." "Çünkü onları gerçekten hissediyorum."
Edebiyat
"Birçok kişi, birçok şey hisseder fakat herkes duygularını iyi ifade edemez."
Edebiyat
Reklam