Seda Demir

Seda Demir
@Seda1987
Meğerse büyümek okadar güzel birsey değilmiş.
Sayfa 302·Kitabı okudu
Reklam
Hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şey, doğruları bilip yanlışları seçmek istemesi midir?
Sayfa 246·Kitabı okudu
...yoksa annemin dediği gibi doğarken bile acele ettiğimden midir bilmem,bu dünyanın içine tam giremedim.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Savaş benim çocukluğumdan geçip gitmişti.Ama korunaklı bir evin içinde biraz ürpererek hissettiğiniz fırtına gibi...
İçimdeki sır kırılmış gibi paramparça...Birdenbire büyümüş gibi durgun...
Sayfa 61·Kitabı okudu
Reklam